Zavádíme nový způsob komunikace prostřednictvím online formuláře
Z důvodu automatizace došlo ke zrušení emailové adresy info@heimstaden.cz.
Pro zadání požadavku nebo dotazu jsme pro vás připravili nové možnosti, které najdete na našem webu v sekci Centrum Podpory.
E-mailová schránka poverenec.gdpr@heimstaden.cz je určena výlučně pro záležitosti ochrany a zpracování osobních údajů a není určena pro běžné klientské a provozní záležitosti. Záležitosti administrativních a technických požadavků doručené do e-mailové schránky poverenec.gdpr@heimstaden.cz nebudou vyřizovány.
Hlášení závad
Řešíte problém ve své domácnosti nebo nemovitosti? Požadavek na opravu můžete jednoduše zadat přes online platformu Můj domov, kde naleznete chatbota, který vás založením požadavku provede. Dále lze požadavek nahlásit prostřednictvím bezplatné klientské linky 800 111 050.
Akutní poruchy
V případě akutní závady nebo poruchy ve vašem domě nebo bytě, ve kterém bydlíte, nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím nonstop havarijní linky na telefonním čísle 800 111 050.
Kontaktní údaje
Náš zákaznický servis je vám na telefonním čísle 800 111 050 k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00.
Klientská centra
Zaměstnanci klientských center jsou vám k dispozici pro osobní řešení záležitostí týkajících se bydlení, pokud se vám nepodaří vyřešit je přes platformu Můj domov. Klientské centrum můžete navštívit kdykoli během otevírací doby, ideální je objednat se předem. Ideální je objednat se předem prostřednictvím rezervačního systému. Otevírací doba je následující:
Ostrava: jen čtvrtek 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Havířov: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Karviná: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Plzeň: úterý 9:00 – 12:00 a čtvrtek 13:00 – 16:00.